Att vänta

Sitter framför datorn och surfar runt utan mening. Det är inte kul. Jag bara väntar på att tiden ska gå, gör inget produktivt. Borde skriva, åtminstone plocka fram blocket och en penna men nej inte ens det klarar jag av att göra. Mamma ska komma hem idag har jag hört men vet inte om det blir så, än är hon inte hemma.  Hur som så är det mer julafton jag väntar på, att Emma ska komma hit så jag slipper vara ensam. 

Så bra det skulle vara om jag bara tog tag i mitt skrivande. 

Nej slutklagat. 

Och just det, trevlig fjärde advent. 


/ Kram T


Kommentarer
Postat av: Sophie

Kom på att jag glömt meddela mig...så.. :Jag gjorde en Gabriel :D Och det blir fler gånger, garanterat!

2008-12-21 @ 22:42:33
Postat av: jessie

fint inlägg:)

2008-12-22 @ 11:58:59
URL: http://www.metroboggen.se/jessieErlandsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0