Dagens promenad

Vaknade av att klockan ringde och det var dags att gå upp, kisade trött ut i rummet och märkte att det var ovanligt ljust. Förväntansfullt lämnade jag sängen, drog undan gardinerna och tittade ut genom fönstret. Vad mötte jag om inte frostklädda tak, en blå himmel och solsken. 

Så underbart. 

Efter frukost skyndade vi oss ut på promenad i solskenet och bara njöt. 

Sjöutsikt


Sophie undersöker sina bilder och bekräftar att de blev bra.


Gloriaklädda svanar.

Nu har vi ätit lunch bestående av mackor och snart är det dags för mig att bege mig ut i storstaden för att möta upp Marianne. Mitt ego ska bli ifrågasatt under intensiv textkritik.

/ Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0