Frosten ligger vit på taken

Vaknade av... vaknade av mig själv faktiskt men tvingades  upp av att katterna hoppade på dörren till mitt rum. De ville ha mat och vatten och slutade inte förrän de fick som de ville. Sedan blev de galna och hade ut vattenskålen och maten.

Men det gör inget, himlen är klart blå och det ser ut att vara kallt ute, kan bero på frosten. Dricker kaffe och har gjort min mobil julfin med ett snötema. Jag tycker om min mobil lite väl mycket, den är som ett smycke. Och ibland pussar jag på den för att den är så fin....

Jag är lite knäpp...

Älskar min dator också, den borde få bli julfin den med... 

Borde gå en promenad i det fina vädret, det skulle vara nyttigt att rensa lungorna från katthår. Men det är ju så trist att gå promenad själv, jag behöver någon som distraherar mig från promenaden. Fint väder kan inte göra det.

Men solen får säkert ut mig en kort stund.

/ Kram T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0