God afton

Dagen har varit mysig, lat och full av kaffe.


Mina syskon har haft skolavslutning och jag har slagit in julklappar.


Ni som vet att ni står på min lista kan ju gissa er till vilken av dem som är er. Allas är inte med heller. Försökte tänka ut klyftiga sätt att slå in klapparna olika och lyssnade på Irländsk folkmusik i min ensamhet. Nu har kattuslingarna rivit sönder snörena på några. 

Mamma kom hem och nu har vi fredagsmys bara hon och jag, hon är alltid hemskt mysig. 


Dock är osten uppäten under skrivandets stund men vi är inne på tredje koppen te. Mys.

/ Kram T




Kommentarer
Postat av: jessie

nu har jag sätt bilderan fina:)

2008-12-20 @ 15:11:40
URL: http://www.metroboggen.se/jessieErlandsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0