Julhandel i storstaden

Vi vandrade drottninggatan upp och ner i jakt på klappar. Överdrivet mycket folk trängdes på stan för att vara en tisdag. Men jag hittade det jag sökte, nu är mina inköp till största del avklarade och jag är nöjd med mig själv.

Nästan... lite...

Jag har en ny väska...


... Fin va?

Just det julklappar var det.... hrm...



Efter att ha jagat julklappar till våra familjer blev det slutligen dags för oss att söka skydd på ett café för lite lunch och kaffe på maten. Där värmde vi våra frusna leder och vilade våra trötta ben. 


Mysigt hade vi det och man kunde nästan inbilla sig att det var snö utanför.






Hua, vilken träningsvärk vi fått efter våra promenader och i morgon ska vi ut  och gå runt sjöarna igen. Om det inte blir regn. Då stannar vi inne. 

Snälla bli regn...

/ Kram T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0