Sitter och

dricker kaffe och pratar med min gräsliga flickvän. Har ätit middag och är ensam i lägenheten, buhu. Läser småsyskonens Kalle Anka tidningar och vilar mig efter dagen på stan med Jessica. Har handlat de sista julklapparna, nu har jag 24 kronor kvar på mitt konto. 

Ack!

Hade trevligt med Jessica, var ett tag sedan vi träffades och vi har alltid lika roligt när vi umgås.




Vi började med en



fika



och fortsatte sedan med att göra stan.



Mamma och pappas julklappar sticker ut i mängden.

Jag tittade så klart på fina klänningar och skor som jag ville ha men det bidde inte så. 

/ Kram T




Kommentarer
Postat av: jessie

nu har jg snott dina bilder så ja kan lägga dom på min blogg:P

2008-12-20 @ 17:45:08
URL: http://www.metroboggen.se/jessieErlandsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0