Snart nytt år

God morgon, har duschat och ätit frukost.  Emma är på jobbet och hasa och häsa hasar och häser inne i rummet. själv har jag fört över pengar från sparkontot. Dricker kaffe och tittar på Xena, En klassiker. 

När jag vaknade sken solen över bergsjön men nu har det mulnat till ordentligt och det ser ut som om det ska bli snö. Typiskt, där rök Emmas teori om att solsken kommer med kyla.  Sitter och hoppas att hon ska få för sig att sluta klockan ett men så lär det väl inte bli. Nu när jag är ledig vill jag vara med henne och inte hålla mig undan för att slippa höra hasa och häsa. 



I dag bär det av till Torestorp där vi ska fira nyår. Ett nyårsfirande långt ute på landet där man måste ha dubbla strumpor och tröjor i massor för att inte frysa ihjäl. 

Nu har hasa och häsa vaknat och jag kommer få mera kaffe, trevligt.

/ Kram T



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0