Solen skiner

Det finns en grund ispöl på vägen nedanför fönstret så lite kallt är det ute. Men ingen snö och det känns mera som vår än december. Och i morgon är det jul. 

Drömde i natt att Sophie förlovat sig, hon hon hade den fulaste ringen någonsin och var hemskt elak. Hon skulle flytta till Spanien eller någon annanstans med honom och vi var i Umeå och packade. Där hittade jag en gammal kalender från 2004, i svart skinn och jag hade skrivit med röd penna i den. Sedan föll alla bladen ut ur den och landade på golvet.

Så man kan få ihop det. 

Kram Sophie, och skaffar du en sån ring så tänker jag ärligt säga att den är FUUUUUUUUL.

Sitter och dricker kaffe, har precis slagit in de sista av mammas julklappar, tejpen tog slut igår så hon lade över ansvaret på mig. Det är mysigt att slå in julklappar, mycket trevligare än att öppna dem. Jag vet dessutom vad jag ska få, fick välja själv, bästa sättet att inte bli besviken.

/ Kram T


Kommentarer
Postat av: Sophie

Haha, vilken dröm! Jag skulle väl aldrig skaffa mig en ful ring förstår du väl. Haha, flytta till spanien lät ju iof inte helt fel ;p

Saknar dig min skrivarvän. Kram kram.

2008-12-23 @ 12:50:37
Postat av: Joshia

Ha ha det där kändes som en typisk theadröm ^^pussi

2008-12-23 @ 20:28:46
URL: http://joshiademere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0