Fast på youtube

Har hängt på youtube i en timme snart. Det är lite läskigt hur jag sugs in i filmerna och tiden bara flyger iväg. Tyvärr går tiden inte tillräckligt snabbt. Jag väntar på att klockan ska bli sju så jag får skriva med Emma. Igår hade jag inte påträngande behov av att träffa henne men idag är det annorlunda. 

Här har barnen fördubblas och istället för två så är de fyra och fyra barn är som fjorton. Med andra ord så är det fullt hus. Deras röster dunkar innanför pannbenet och mamma gömmer sig i badet medan jag som nyss skrivet gömmer mig på youtube. 

Tyvärr tröttnar man på det med, i alla fall jag och nu vill jag göra något annat. Men väntandet förstör min ro. 

I morgon är det måndag igen och då är det inte långt kvar till onsdag vilket betyder att det snart bär av till Stockholm igen. Den här gången stannar jag längre. Blir ett intressant experiment. Får se om jag och Sophie klarar av att bo ihop när vi inte har någon skola att fylla upp våra dagar med.

Men vi kan ju alltid gömma oss i våra datorer.

/ Kram T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0