God morgon

Det är dimma ute och jag har varit uppe sen halv åtta. Varför vet jag inte, vaknade helt enkelt då och kunde inte somna om. Ska snart sminka mig och klä på mig, snart. Jag måste bara sitta och mysa med en kopp te och titta ut på dimman ett tag innan jag ger mig ut i den. 

Ska inte göra något vettigt idag men eftersom det är sista dagen i Göteborg på ett tag tänkte jag göra stan och sedan fika med Emma. Vi kunde ju dock valt en bättre dag att gå ut på, fast i och för sig är det en perfekt dag att fika länge på. Och det är ju inget som säger att man ska göra det vid köksbordet.

Ser fram emot att slösa lite pengar, sen kommer jag ju så klart ångra mig, när pengarna är borta i slutet av månaden.

/ Kram T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0