Ingen vacker frost

Kaffevattnet kokar, himlen är grå och det regnar ute. I morgon bär det av till Stockholm igen och jag ser för en gång skull fram emot det. Eftersom Sophie är där. 

I dag ska jag skriva, vädret är perfekt för det och jag ska bara kura ihop mig framför datorn och leta fram min egna värld. Gömma mig i sommarens dofter och det varma skenet från solen. Och lite skygga blickar som leder till kärlek. Den biten är svårast men också roligast när den blir rätt. När läsaren känner vad de känner och kan se hur intresset växer fram. 

Prestationsångest!

Men eftersom det är mysigt att skriva gör det inget, det får bli fel först och sedan rättas till, bara jag får ner något i text. 

/ T

Kommentarer
Postat av: Sophie

Längtar efter dig!

2008-11-18 @ 15:15:43
URL: http://sweetseptember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0