Jag vill ha en flört

Hemkommen och nyduschad sätter jag mig framför datorn. Pratade med Sophie på tåget hem och en massa minnen dansade fram genom mitt huvud. (En hel del minnen om en kille som bör vara onämnd). Och tanken slog mig, jag vill ha en flört. En sån där oskyldig som handlar mer om själva flörtandet i sig och inte så mycket om något annat. En sån som smakar sommar och innehåller blå ögon.

Ringde Emma och berättade om min upptäckt. Så skaffa en då, var hennes svar. Ja, som om det skulle vara så enkelt. Mitt problem, till stor del, är att de människor jag umgås med under dagarna är figurer skapade av mig och således svåra att flörta med. 

Men det skulle vara trevligt att få vara så där småförälskad, le fånigt vid tanke på att träffa någon och se fram emot ett möte som kommer vara helt oskyldigt och kravlöst.                                                                                                                                                                                                                     

Så skaffa en då

Ja, kanske det.

/ Kram T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0