Mys

Var på stan med min syster i dag. Det regnade hela dagen och vi blev dyblöta båda två men på något sätt lyckas Jessica behålla stilen medan jag bara faller samman. Inte för att jag hade någon stil till att börja med denna regniga dag men ändå.
Vi hade trevligt i alla fall, pratade strunt och fikade. 

Efter många besök i affärer och en blöt promenad kom vi hem till henne och jag fick träffa Gunnar (den nya kaninen) och titta på nya datorn. Helt bedårande båda två och pyttesmå.

Nu sitter jag äntligen hemma i värmen, nybadad och med rena kläder. Har svept i mig en kopp kaffe och lite yoghurt. Har precis läst Jessicas blogg och tittat på den gräsliga bilden hon tog som föreställer mig. Byxorna hänger fult, tröjan gör så det ser ut som om jag har gravidmage och jag är blek och glåmig. Vi är skönheten och odjuret ( jag är odjuret om det var någon som missade det!).

Nej, nu måste jag kontrollera mitt konto. I morgon bär det av till Stockholm igen.


/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0