trevlig första advent



God morgon.

Vaknade klockan åtta efter en dröm och hörde Sophies mumlande röst ute i vardagsrummet. Så jag tassade upp och gick in till henne. Satte mig i hennes säng och pratade ett tag, (den stackarn låter hemskt, hennes röst är alldeles hes). Sedan gick vi upp och ordnade med en mysig frukost som tog ett tag. 



Vi drack varm oboy åt knäcke med en massa grönsaker och avslutde med en varsin lussebulle. Tänk att vi kan klara av att ordna det så trevligt för oss i det här hemmet. Vi är riktigt duktiga.

Nu sitter Sophie och skriver på sin hemska scen och jag borde göra samma sak, ska snart ta tag i mit projekt igen, men först ska jag handla upp mina sista pengar, ack vad jag avskyr att vara fattig.

/ Kram T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0