Underbar skrivdag

Har lyckats skriva ännu ett kapitel i dag och nu har jag två nya kapitel inskrivna på datorn. Så underbart. Vad skulle jag göra utan Sophies inspirerande närvaro? Hon är helt underbar.

Hon lyssnar när jag pratar om mina små gubbar, kommer med förslag och stöd när jag behöver det. Med henne har jag pratat fram en massa kapitel som var osäkra och jag känner att romanen växer fram och bli stadigare och stadigare för varje dag som går. Det blir en tydlig utveckling på mitt språk och mina tankar kring historiens utveckling.

Just nu är jag helt kär i min berättelse, den är underbar och mysig och trevlig och jag älskar den.

/Kram T

Kommentarer
Postat av: jessie

va bra att den blir bra då:)

2008-12-01 @ 18:14:42
URL: http://www.metroboggen.se/jessieErlandsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0