Lördag



Äntligen hemma. Dagen började med att jag vaknade av att mamma duschade och jag insåg att jag sovit alldeles för länge. Tvingade mig upp och tog en stor kopp kaffe för att sedan börja dagen. Pappa och Nathalie kom förbi och vi åkte iväg för att handla på en massa olika ställen. 

I bilen pratade Nathalie och jag en del, vi träffas inte så ofta vilket är tur. Så bra kommer vi inte överens men den här gången hade vi kul. Jag handlade Emmas födelsedagspresent och småsaker till mig själv.

 
Jag och Nathalie som kommer överens



Sedan bar det hem till pappa där det bjöds på mat så nu är vi alla, fortfarande, mätta och glada efter den goda maten. om det är något pappa kan så är det laga mat. Även om han aldrig är nykter när han lagar mat, så det är ju tur att han inte gör det så ofta!
En full kock med koll!

Nu sitter jag ensam med mig själv och dricker ett glas cider, pratar med Emma och bara myser. Ensam är ibland alldeles perfekt.

/ Kram T

Kommentarer
Postat av: Sophie

Din pappas hem ser ut som mina föräldrars. I alla fall den delen av köket. Lite scary sådär :p

Hoppas din helg fortsätter bra. Här packas det för fullt och jag ser fram emot att ses nästa vecka. Kramar.

2008-11-23 @ 17:41:25
URL: http://sweetseptember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0