Min syster

Har suttit och läst min systers blogg idag och hon hade ett bra inlägg nu på morgonen om analsex. Hon har ofta bra inlägg och det  här handlade om att det är konstigt att bögar som har analsex är äckliga medan det är skönt att sätta på en tjej i röven. Vad fan röv som röv. Och jag håller med henne. 

Min syster är smart och hon har ofta starka åsikter när det kommer till provocerande ämnen och jag älskar det.  Och någonstans vill jag tro att det är jag som har haft ett så gott inflytande på henne under vår uppväxt. Hon är min favoritsyster och jag älskar henne.

Hon är bitsk och vass och rapp i käften, det är underbart. 

Och nu bör jag sluta innan jag upphöjer henne till skyarna.

/ Kram T

Kommentarer
Postat av: jessie

jag tycer om att haman i skyarna:D fortsätt gjärna hihi

2008-11-25 @ 17:25:11
URL: http://www.metroboggen.se/jessieErlandsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0