Jag är lat

Det är jobbigt att sätta på datorn, hua, ännu värre att öppna upp internet. Och sen ska man logga in på alla olika sidor som man av någon anledning är medlem på. Varför? 

Man måste ju var social.

Sitter vid datorn nu, är ute på internet. Jag är duktig! Egentligen borde jag skriva på min roman. Igår ritade jag upp romanen i någon slags skiss. Sörenstilen. De som haft honom som lärare vet vad jag menar. Amalia vill dra med mig ut på promenad och vara hälsosam.

Det är nyttigt när kylan biter i kinderna och solen bränner i ögonen. Jag vill ha kaffe. Jag vill sitta vid köksbordet hela dagen, läsa tidningen och dricka massa kaffe. 

Nej, nu ska jag läsa min systers blogg och sen ska jag gå promenad med hurtiga monsteramalia. Efter det ska jag skriva på min roman. Och kanske skriver jag ett till inlägg. Allt för din skull Sophie.

/ Kram T 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0