Till Sophie

Hemma från promenaden igen. Det var soligt och fint och uppfriskande...

Mm. Hurtamalia stegade på och jag flåsade efter i dammolnet hon lämnade bakom sig. Men nu efteråt känner jag mig duktig. Jag klarade det! 
Vi gick i skogen med solen som dansade mellan grenverken på de avklädda träden. 

 

Hittade en skranglig koja i skogen som några barn hade byggt. Den ser lite döende ut. 

Efter promenaden fick Amalia städmani. Då passade jag på, lat som jag är, att gömma mig i rummet och gå igenom olika mappar. Hittade gamla teckningar på romanfigurer jag hittat på. 


Min Casper när han var en duktig pojke och innan han fick långt hår! 


Sen blev Casper en riktigt stygg pojke, fortfarande med kort hår och fullkomligt galen. Ack, jag saknar honom ibland. Det är ganska befriande att agera ut när man slipper konsekvenserna.

Och nu då....

Jag tror jag håller nuvarande Casper för mig mig själv. Han är ju trots allt min älskling och allt för mycket är inte bra att avslöja. (Nu fick du lite Casper Sophie!)

/Kram T



Kommentarer
Postat av: Sophie

AW, tack tack tack! Men jag vill ju ha meeeer! :D

2008-11-05 @ 22:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0