Frisk?

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

Trodde jag var frisk i tisdags sen blev det mycket värre i onsdags och jag missade skolan. Nu är det fredag och jag känner mig bättre igen, men man vet ju aldrig. 

Sov hela dagen igår, helt utmattad. Idag vaknade jag vid nio och var relativt pigg, vilket betyder att jag kommit in i min vanliga rytm igen. Underbart. Ska göra en stor kopp kaffe, har inte druckit kaffe på flera dagar, och bara njuta. Tycker att jag förtjänar det efter att ha varit duktig och skrivit viktiga mail.

Kaffe kanske får mig att arbeta upp lite mod till att söka jobb! Jag vet ju vad jag vill.
I dag ska A gå på sökning till ett filmprojekt, jag hoppas att hon gör bra ifrån sig och kommer med, det förtjänar hon. Dessutom skulle det göra henne glad och nu när hösten kommer blir hon så deppig om hon inte har något kul att se fram emot. Jag vet precis hur det är, fungerar likadant själv.

Själv väntar jag i min ensamhet på att E ska komma hem så jag får skriva med henne, det där med att bo isär är inget jag rekommenderar, det är hemskt. Och man tar ut all ilska på alla andra, speciellt A får en hel det svordomar över sitt namn, men det är E som får ta emot det. Och allt bara för att A också vill använda sig av internet. De måste verkligen ordna så fler datorer kan använda det samtidigt.  Men det är inget jag kan göra något åt så det är onödigt att hänga upp sig på. / T

Kommentarer
Postat av: Emma Friberg

Kram på dig, vackra flicka

2008-09-14 @ 16:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0