Idag har jag

  1. Köpt biljetter till och från Stockholm.
  2. Ordnat med mammas födelsedagspresent (det gick lätt när lillasyster dök upp med förslag!)
  3. Varit på möte med P. Han hade en hel del att säga. Vi drack te och pratade om projektet, han berömde mitt sätt att skriva. Nu har jag en hel del att ta hand om. Ska organisera en gemensam manifestation i januari med alla Ps grupper och olika projekt. Vilket betyder att jag måste hitta en röd tråd mellan dem och få dem att samarbeta. 
  4. Samt använt upp mina sista pengar på att köpa Rött hav under röd himmel av Scott Lynch
Ny bok i bokserien jag följer

Kunde inte låta bli. Ska läsa den när jag åker till Göteborg på måndag, bara låta hjärnan slappna av. Det kan behövas ibland.  Senare ikväll ska jag skriva med E och innan dess måste jag avsluta kapitlet till inlämningen nu på torsdag. Sen ska jag sova och i morgon bär det av till Stockholm. Ser fram emot att träffa min S.                  Det är en fin bok →
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0