Nostalgi

Ute är det mulet och nära till regn. Sitter framför datorn, blev nästan klar med kapitlet jag skulle skriva. Har även nyss sorterat bilderna från i sommar. Det är lätt att bli nostalgisk och längta tillbaka till sommaren när man minns den så här trevlig!

 Jag ledig i solen med en kopp kaffe

Alla dagar jag fick springa ute i regnet på ett berg och skrika för full hals är som bortblåst. Jag längtar tillbaka till landet och stillheten. 
I morgon är det dags att åka till Stockholm igen. Tre dagar i huvudstaden, stress i tunnelbanan och dyr mat. Men jag ser fram emot att träffa S, min söta flicka. Hon gör mig glad. Subban skulle jag dock klara mig utan.
Kram T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0