Början

Snart är helgen slut och vardagen tar vid. Underbart. (Jag var ironisk, det finns inget bättre än helger).  I morgon börjar E arbeta och vi kommer inte kunna skriva lika länge med varandra i kväll. 

Sitter på golvet i vardagsrummet och dricker varmt vatten med halstabletter. Vaknade igår med feber och en förkylning jag gör allt för att bota. Borde arbeta på min roman, läsa Pol Pots leende av Peter Fröberg och granska texter med nitisk noggrannhet. Orkar inget av det.  

                                                                                                                                                                                                                                                      

Himlen är dimmigt grå, för stunden har det slutat regna och jag har fönstret öppet. Var med mamma och tittade på träningsmaskiner idag, men den hon ville ha var slut. Synd. Passade på att handla en mapp till projektet med A och E, vill att det ska se snyggt ut när vi presenterar det för P.  Förhoppningsvis blir han imponerad av ytan utan att se till innehållet som fortfarande behöver arbetas på.

 


Kommentarer
Postat av: erik

Hjälp mej med filmtips! :P

2008-09-07 @ 16:14:20
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Thea

Sex and the city!

2008-09-07 @ 16:31:40
Postat av: Sophie

Hej! :) Trevligt att du skaffat en blogg! Nu ska jag följa den slaviskt..bara så att du vet ;) Ses på torsdag! Kramar om.

2008-09-08 @ 15:21:15
URL: http://sweetseptember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0