Andra koppen kaffe...

... Väntar på att bli färdig. Har varit uppe sedan nio som vanligt och tittar på Xena som vanligt.

Idag åker jag tillbaka till Stockholm, lämnar fina Göteborg med solsken för ruskiga Stockholm. Ska åka det långsamma femtimmarståget,  det var länge sen. Nu när jag ser tillbaka och har resan precis framför mig undrar jag hur snålheten kunde gripa tag i mig så förskräckligt. Jag som avskyr att resa längre stunder, hur tänkte jag?

nu är kaffet klart. Har inte packat färdigt än men det känns som om jag har all tid i världen. tåget går inte förrän två. 

I morgon börjar skolan igen. Bara en termin kvar sen slipper jag allt, längtar.

Till sommaren säger vi upp lägenheten och blir bostadslösa, läskigt. Har varit bostadslös förut men det var länge sen.  Och nu blir jag det igen. Så kan det gå. 

Nej nu orkar jag inte skriva mer. Önskar att Sophie skulle komma till skolan, det hade varit roligare då.  
Men man kan ju inte få allt.

/ Kram T    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0