Det är svårt att...

... Skriva inlägg. Sätta sig framför datorn och gå ut på internet. 

Vilken tur att jag inte har några läsare som väntar på inlägg.

Amalia håller på att redigera filmen och Palles musik försätter oss alla i trans, förutom då den skär i öronen. Eller musik och musik, det är tveksamt. 

Känner mig lite utanför när de står och diskuterar filmen, hur det ska se ut och vad som blev fel. Andra filmen jag inte är med i. Så jag får känna mig lite utanför, eller? Det är ju onödigt i och för sig, men man kan inte hjälpa vad man känner.

Dricker choklad och snart börjar söndagsnöjet, det vi gör i grupp^^. 

/ Kram T

Kommentarer
Postat av: jessie

stackars dig=( jag kände mig också utanför hos danne o dom i lördags när alla satt o spelade poker så jag gick hem..saknar dig syrran

2009-01-05 @ 13:32:58
URL: http://metrobloggen.se/jessieErlandsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0