God kväll

Det blev inget skrivande idag. 

Först gick jag på stan med mamma och orsakade ett stort utbrott hos min syster Natta. Hon tycker jag är en barnslig subba som bara lägger sig i. Allt jag sa var att det tog tid att avfärga hår. Hon fick spel inne på Åhléns och började skrika åt mig.

Väl hemma var planen att jag skulle äta och sedan skriva istället blev jag avbruten av Jessica. Pojkvänskris, jag slängde i mig maten och vi gick till lekplatsen där vi pratade och lekte. 

 - Vad är likheten mellan k och b     
 - Vad?
 - De stavar båda till sex.
 - Eh...
 - Bola och knulla

Ha ha. Usel humor jag vet ^^

Jag är nog en barnslig subba.

Mina tår har förfrusit och jag har slagit mina stackars fingrar mot bollen. Vart ligger Åby?

Snart ska jag träffa Emma. 

Och Natta, jag trivs som barnslig subba.

/ Kram T





Kommentarer
Postat av: jessie

haha vi äger:D

2009-01-17 @ 22:51:21
URL: http://metrobloggen.se/jessieErlandsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0