Har läst ut...

Mian Lodalens bok "Dårens dotter" nu.     

Underbart trevlig och lite obehaglig. Har börjat läsa igen!

Det är så trevligt att läsa förstår inte varför det tagit så lång tid för mig att ta upp det igen.

Amela är här nu och flyttar in skrivbordet i Amalias sovrum, de förbereder för att barnen ska komma hit och bo, det blir fullt hus här. Skönt att jag bor i Norrköping, för här känner jag att jag inte får plats riktigt. 

Vet dock inte vad jag ska göra med biljetterna jag bokade hit innan jag visste att de skulle bo här? De är inte ombokningsbara och det suger att förlora pengar. Det här ska ju föreställa mitt hem men det kommer redan vara så många här nere att det blir helt omöjligt för mig att vara här, känner mig redan lite bortskuffad.

Jobbigt. 

Ja, ja, får väl se vad jag gör.

/ T


Kommentarer
Postat av: jessie

va jobbigt tycker synd om dig=(

2009-01-02 @ 16:37:44
URL: http://metrobloggen.se/jessieErlandsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0