Sjuk?




Har nyss tagit ett långt varmt bubbelbad och vilat ögonen och kroppen. Tror att jag håller på att bli sjuk, det känns så och det är inte kul. Tröttheten beror kanske inte bara på sömnbrist. Alla var ju i princip sjuka här när jag kom hem efter lovet så det är ju ingen omöjlighet. 

För stunden tittar jag på stargate atlantis med min lillasyster. Hon har blivit riktigt fast vilket är kul. Äntligen någon som går i mina fotspår. Det finns hopp. Men hon är inte riktigt där än. 

Min lillebror var sjuk idag så jag har haft ett långt samtal med honom, det var trevligt. äntligen vet jag vilken typ av tjej han gillar. (Han tycker Emma Watson från Harry Potter är snygg) Kan ju inte annat än hålla med honom. Han har bra smak i alla fall, det är tur,  nu ska hon bara vara trevlig också.       

Har han tur så slutar jag tjata mer på honom nu om flickvänner... Näe, knappast.  Jag är en liten apa på hans axel.

/ Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0