Snart så

I morgon bär det av till Stockholm, lovet är slut och skolan börjar, suck. Växlar mellan att tycka det ska bli trevligt och att vara fullkomligt missnöjd över att tiden gått så fort. För stunden vill jag bara stanna här men snart kommer barnen hit och då blir det nog inte trevligt längre. 

Om det bara var till mamma jag skulle åka skulle det inte kännas lika jobbigt, men nu är det ju upp till Stockholm och den hemska lägenheten. Ensam där i tre dagar, fy fan. Är så trött på den. Hur mycket man än städar så blir det inte riktigt rent.

Men jag ser fram emot att komma till Norrköping, dricka te med mamma och fika med Jessica. Och snart får jag pengar av CSN som de visserligen vill ha tillbaka och jag får ganska lite, vissa får mer, orättvist. 


Nej, nu slutar jag gnälla, måste skriva rent min inlämningstext också.

/ Kram T



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0