Tisdag

Har nyss ätit lunch efter att ha kommit hem från stan med Jessica. Hon mådde också dåligt idag och börjar bli sjuk men det gick bra och en promenad i frisk luft var behövlig för oss båda. 

Sov dåligt i natt som vanligt men kom upp i tid, dejt med Jessica är mer åtråvärt än sömn. Började dagen med att äta en nyttig frukost, fibrer, c-vitamin och multivitamin. Allt för att hålla sjukdomen borta.


Fick pengar i dag och efter att ha betalat skolavgiften på 17750 kronor, sminkade jag mig och gick iväg för att möta systern.

Tack csn för pengarna, köpte saker som jag behövde och kläder som jag ville ha. Får passa på nu innan jag kommer ut i hårda arbetslivet och får leva på svältgränsen.


Jassica hade lovat att bjuda mig på fika så när hon fått tillbaka sina tvåhundra jag var skyldig henne bjöd hon mig på fika på kupolen. Vårt stamställe.


Vanemänniskor som vi är beställde vi samma som alltid! 


Två kaffe, svartvinbärsmousse till mig och chokladbeskvi och morotskaka till Jessica.


Att denna lilla människa kan få i sig så mycket.






Vi pratade om hennes förhållande och killar, att gå på stan med Jessica betyder att man få utstå en hel del stirrande och visslande och tutande från bilar. Det är en erfarenhet.

Nu är jag hemma igen med tågbiljetten till Stockholm i mobilen.  Lika bra att åka dit, synd att missa mer än jag måste och jag vill ju träffa min Sophie.

/ Kram T




Kommentarer
Postat av: jessie

haha knäpp du ä inte mitt fel att dom tutatde:P..haha älskar dig syrran

2009-01-13 @ 16:24:03
URL: http://metrobloggen.se/jessieErlandsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0