Vad jag är duktig





Fyrtioelfte koppen kaffe är drucken och jag har skrivit en sida text för hand vilket resulterar i två datorskrivna sidor. Ologisk mattematik jag vet men det är så det är. Utfyllnaden gör en hel del. Och eftersom jag ska skriva nio sidor i veckan ungefär så ligger jag bra till.

Vad jag är duktig. 

Dagen blev mindre hemsk men jag är fortfarande lika trött som innan dock oerhört uppe i varv. Och jag fortsätter dricka kaffe.

Vackra miljöer och sena nätter, en sommarbris som svalkar efter en het dag och kall öl. Att skriva om sommaren får mig verkligen att längta dit. Längta till landet, en cigg och en öl efter en lång dag på jobbet bland goda vänner och förvirrade turister.

Ack, nej nu ska jag återgå till min roman.

/ Kram T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0